året som gått.....

  • baby kom till sverige x 2! Underbart!
  • Min lillasyster tog studenten, och vi firade med big party hos pappsen (en kvall vi inte glommer i forsta taget)
  • Det skaffades ny vovve i familjen, lilla Roxy. Sotast av alla.
  • Min underbara gudson Z kom till varlden!
  • Lillebror gor sin 1a tatuering. And he is doin it like big pimpin, Herreguuuuuud! =)
  • Spenderade hela sommaren i NY, kaos och det basta jag nansin gjort.
  • Slapar mig igenom 3 stora auditions och far mitt nya super jobb! Excited to start off!
  • Skaffar 1 ny van. Frugan till "brorsan". =) my partner in crime hahahha
  • Flyttar ihop med Ida igen - favorit i repris.
  • Jessie kommer till sverige pa besok! Med the biiig belly before Z popped out, =)
  • Manga galna fester under varen + hosten med mina galna party tjejer....vem kan glomma Sizzla konserten?
  • Isa borjar blogga
  • Mammsen koper ny lagenhet! Grattis =)
  • Firar for forsta gangen en BRA Valentines day...with my beautiful baby
  • Josie drar till USA...du var saknad kan jag lova. Kul att du ar tillbaks hemma nu.
  • och sist men inte minst - jul och nyar i min alsklind trygga famn.....det perfekta slutet pa ett helt okej ar.

Nyar lofte infor nasta ar att allt ska bli battre. Vara mer nara mina vanner, make more money, spendera mer tid och energi pa baby och forhoppingsvis bli Mrs under 2008, ta det dar forbannade korkortet, och visa mer att jag uppskattar mina nara och kara.
Onska mig lycka till!


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0