dagen efter....

skont och trakigt pa samma gang. Jag hade det sa kul igar, det var verkligen harligt att fira har med baby och hela hans slakt. Det var massa med mat (inte julmat, men massa kalkon, jerked chicken, fisk av olika sorter, pasta)
uset var fullt av folk heeela dagen det var lite pafrestande ett tag.
Lillasyster i huset ick ett Wii av min pojkvan sa vi spelade halva natten = traningsverk idag hahah

Jag onskar alla kunde sett hysterin och kaoset som uppstod i huset nar jag fick en ring av baby! Alla skrek, hurrade, skrattade, grat...tills vi klartgjorde att det inte ar en forlovningsring.
Neh sant hoppas jag han kommer gora nar vi ar ensamma, inte bland 40 slaktingar.

Men nu ar julen over och allt ar som vanligt.Mrs forsoker dra med mig ut pa rean idag - vi far se om jag orkar sta emot hennes tjat.
Jag ar trott...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0