dagens visdom:

Om man ater pepperkakor och sen dricker tranbarsjuice smakar det alkohol. Och det spelar ingen roll om det ar vanlig eller vit tranbarsjuice!

Idag fick jag ett samtal pa min pojkvans hemtelefon fran hans moster i Florida - som jag aldrig ha traffat. Hon ville bara upplysa mig om att hon var den forsta som skulle ringas nar jag och baby har bestamt oss for att gifta oss, och hon ville att jag ska komma ner o halsa pa henne snart, eftrsom alla hennes pengar sparas till vart brollop.
Say what?!?!?




Snart ska jag aka till Manhattan med Baby for han har planerat in nan overraskning for mig, det enda jag vet ar att min bikini ska med. Jag gillar overraskningar sa det ska bli sjukt kul. Hoppas vi kan ata forst for jag ar hungrig.....
Tankte ocksa tvinga honom att ta med mig till the biiiiiig christmas tree vid Rockafella Centre.
Have to go!

Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0