dax att sova

eller njaee....inte direkt men iaf börja fixa och plocka iordning på mitt rum så jag kan sova så småningom. Väskorna har nämligen blivit urpackade och ska packas om igen. Typiskt mig.
Imorgon är det sista dagen innan jag åker och massa som ska hinnas med innan jag ska jobba på eftermiddagen.

Har fortfarande ont sen den där party helgen för nån vecka sen så har fått små magical pills av min kära roomie som ska käkas på planet ifall det gör för ont. (kvar från en gammal operation, så inget magical egentligen....för att lugna pappa o mamma hahah) Tydligen blir man ganska trött och dåsig och borta av dem med så det är perfekt. Det betyder att flygrädda Isa kanske kan sova lite på planet =)

Annars får jag ta mig en ordentlig drink. Det brukar hjälpa.

Sov gott


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0