galen taxi chaffis

jag har mott pa en hel del skona manniksor i mitt liv (Josie - remember that nurse on Jamaica Hospital?) men taxi snubben igar tog fan priset. Ja ringer efter en taxi, han sager att han kommer om 10 min. Jag lagger pa och vander mig om. En taxi kor upp och tvarstannar framfor mig i samma sekund. Jag ignorerar den, det kan ju inte vara min.....han vevar ner rutan och undrar om jag ska med eller?
Eh ja visst......
Oppnar dorren och det pumpar ut hiphop ur hans pimpade bilradio/ cd whatever it was...

Taxichaffis - Oh damn  I only picked up ugly people today, and when I say ugly - I mean uuugggglyyyyy yo! But what the hell I believe in God yo, you know? And you look...damn babe..now Im happy, wheres your ring? No ring? Trouble with your man? Cos I know a lot about trouble with men, Im a man and Im trouble hahahahaha. Okay let me tell you about some clubs and you know...Look! Look! That chick is U-G-L-Y! yeah she really was what the fuck is wrong with people! Im usually the quiet type, but its friday so what the hell, Im going out getting some ladies tonight, yeah (sjunger en liten sang)

Det fanns inget stopp pa honom, ingen pausknapp! Jag fick inte en syl i vadret forutom ett "mhmmm", "yeah i feel you" lite da och da, men jag maste saga att han fick mig pa sjukt bra humor, jag skrattade mig igenom hela resan.
Men det ar det jag alskar med NY!
Sluta vara sa reserverade i Sverige for fan!!!!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0