glöggkväll och barnvakt

igår efter jobbet spenderade jag kvällen med att dricka glögg och käka god middag med med 2 vänner, det var mysigt med en lugn fredagskväll med idolfinalen och Girls of the Playboy mansion =) alltid lika kul att skratta åt de tjejerna.

idag är jag barnvakt åt charmtrollen igen och eftersom jag har lyckats blivit sjuk och har konstant huvudvärk är det lagom kul.... plus att det fortfarande är skitväder ute så ingen är sugen på att gå ut och leka i regnet....massor med Disney Channel och lördagsgodis ist!

ikväll var det fest inplanerad men jag får nog ge upp mot bacillerna och stanna hemma och känna mig eländig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0