God Jul för fan

idag saknar jag min egna familj, det ar jul i sverige och det ar fosta gangen jag inte firar med dem....men det ar okej, jag har ju hela tjocka slakten runt mig fran min pojkvans sida....och da menar jag bokstavligen..det undrar vad det betyder som jag skriver...hur man uttalar orden....  vem skriver jag for?? 1000 fragor.

Isa ar julpyntad pa basta mojliga satt - nya laaaaanga naglar med julmonster och massa glitter! Det tog lillasyrran i huset over 3 timmar inatt att gjora mina naglar, men sa ar hon inte fardigutbildad heller..men snyggt blev det!

Igar spenderade jag 4 timmar med Mrs och Grandma att sla in presenter och skriva kort. 4 timmar!!!! och det vara bara fran dem....oh my.....den har julen blir nog galnare an jag nansin trodde.
Sjalv ska jag ivag snart och panikshoppa klart det sista. Som jag brukar. Som det ska vara. God jul for fan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0