jobb, jobb, jobb

fast man ska ju inte klaga - hade varit värre om man inte hade nåt jobb alls....jag kan verkligen bli (eller iaf bete mig) som om jag är allvarligt störd om jag blir för uttråkad.
bara några timmar kvar nu........
egentligen borde jag ha lagt mig i massagestolen ist för att sätta mig vid datan..men nu är det för sent fan.......

hoppas de visar nån bra film på TV ikväll......

hoppas mitt liv fixar till sig snart så jag kan gifta mig och skaffa små bebisar och flytta tillbaks till NY... jag är redo nu baby!
Fick ett meddelande från min älskling: "Your damn wish came true, its snow outside"
hahahahah
hoppas det snöar massor i NY och att det ligger kvar heeeeela vintern! Ingen jul utan snö tycker jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0