man kan ju önska...

.. att klubben vi var på igår hade vart asbra, ni vet en sån där kväll man kan leva på länge och skratta åt i flera månader..men tyvärr så var det verkligen inte bra alls....
fast början av kvällen var kul, jag, Ida och A var hemma och käkade middag, drack cider och glodde på Dutty Friday på DVD innan vi tog miljötaxi till gamla stan.... där dog våran planerade festkväll när Governor Andy uppträdde med sina usla jävligt dåliga reggaelåtar på svenska och DJ spelade musik som verkade få alla på klubben att vilja sova. Betyg 1/ 5 på Vibes46.

Tack och lov är det bara 3 dagar kvar till NY så jag kan få lite äkta party!

Idag slappade jag och A på mitt gamla jobb och käkade god mat och drack flera liter kaffe så nu mår jag ganska dåligt..men det var skönt att sitta och babbla i några timmar.
(För övrig erbjöd min gamla chef mig att betala min hyra + lön om jag skrev kontrakt på att börja jobba där igen för 1 år framåt.... Nej tack! det finns mer än 10 anledningar att jag slutade)


Kommentarer
Hannah

Vaddå? Gillar du inte Tsunami Punany! ;)

2008-04-15 @ 13:48:51
URL: http://vinstlott.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0