planerar min dag

eftersom jag var lite uttrakad igar nar baby jobbade hela dagen sa bestamde jag overlyckligt att jag och jessie och lilla skrot ska roja manhattan idag. Det var ett bra tag sen jag var inne "inne" i stan sa det kanns skitkul. Sa nu ar projketet for Isa hur jag ska ta mig till taget. Kommer jag val dit sa ar det no problemo men vette fan hur man kommer dit. Ar ganska bortskamd av att bli skjutsad dit jag vill..............=) far ringa taxi. (Eller ga ut pa gatan och stalla mig o kora en "pretty woman" vikning pa nat schysst satt.)

Hade fatt ett meddelande att jag ska ringa till Mrs pa jobbet, gar inte sa bra...kommer till vaxeln, kopplas till henne och sen inget mer. En gang lyckades jag hamna hos hennes telesvar iaf sa lamnade ett morgon piggt meddelande. Hoppas hon ringer snart - undrar vad hon vill...
Stada huset? Laga mat? Baka? Tvatta? kanns som att risken ar att det ar nat "husfru likt" for att hon ska kunna bestamma sig om jag passar som fru till hennes son....aja vi far se.

Borjar fa panik over julklapparna ar inte klar an, skulle egentlien smyga ivag till the mall idag for att shoppa klart men nu blir det manhattan ist, hoppas jag hittar vad jag behover dar! Maste bara tillalagga - jag har aldrig, aldrig fattat hur stort de firar i den har familjen, det ar galenskap! Maste ta kort och visa sen for det ar redan packat under den stora granen i vardagsrummet...och antalet $ min pojkvan lagger ut pa presenter till sina vanner o familj ar sinnessjukt...

neh men nu ska jag packa mig in pa badrummet o fixa till mig lite, ser fortfarande sliten ut pga att jag inte har sovit ut an. Maste ta tag i det imorgon bitti...... far se hur bra det kommer ga



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0