serious countdown!

det är alltså inte så många timmar kvar tills jag flyger! Innan dess ska jag prova ut kläder, packa ner allt "det sista" käka middag med vänner, ringa mammsen och syrran..och lillebror (han fyller år idag faktiskt! grattis!) diska, lägga över ny musik på min älskade mp3, ladda min mp3 (ganska viktigt.......) skicka helgens festbilder till några få utvalda personer som ska få skratta lite.... och hinna umgås lite med Ida.

Det är lite ångest att åka iväg och så för då bor hon själv.... fast det är 1000 gånger mer ångest att veta att jag kommer hem och då drar hon till Thailand i 4 veckor.



lyckades tjata till mig att gå tidigt så det var perfekt. Lilla Vovven som vi brukar ha där hade en skum vit kompress lindad från undersidan av magen och jag undrade verkligen vad som hade hänt med stackaren..operation? Nåt läskigt sår?
Det var inte så dramatiskt. För alla brandsläckare och stora krukväxters bästa hade han försetts med "piss skydd". Han är i en liten fas förstår ni och han gillar att markera sitt revir. Ja det är inte lätt att vara den enda snubben på avdelningen. Som inte är senil alltså.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0