underbaraste kvällen!

Im so so so in love.....I got the best boyfriend ever!
Vi tog taget in till Manhattan och maste saga att jag var mer an uppspeld...visste att det skulle komma nan bra overraskning och jag hade min bikini med mig.....
Forst fick vi en svang, myste pa Starbucks och handlade lite julklappar pa BR leksaker pa Time Square...kopte lite BBQ kyckling av en man pa gatan och vandrade runt och bara babblade...sa skont att bara umgas jag har verkligen saknat det!
Tog taxi till 32street och dar hade han planerat in en helkvall pa Juvenex Spa!
Ohhhhhh my god!
Det var sa javla fint och underbar stammning. Jag kande mig som en prinsessa.

Forst fick vi basta i en stor vackert inredd bastu, sen bada i 3 olika pooler (1 med citroner i, 1 med gras, och en "vanlig") sen basta i en angbastu...sen massage!
Sen avslutning i ett privat rum med jaccuzzi med rosenblad, champagne, massa frukt, tanda ljus och skon musik....det var underbart!!! Oh i love him soooooooooo!

Sen hade vi sen middag pa en liten mysig restaurang och sen akte vi hem...underbar kvall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0