alldelens för tidigt!

klockan är 7 på morgonen och jag kom precis till jobbet....känns extra jobbigt för jag var den som gick hem sist igår så har bara vart här ifrån i några timmar....suger verkligen!  Massa kaffe och sen bara att köra på, imorgon är jag ledig iaf verkar det som.

Fan va det regnar ute! kaos...hatar regn....om det inte är fint sommarregn...då kan det väl gå an.......

I fredags skulle jag och 2 av mina patygalna vänner ut och festa tänkte vi....så efter att ha jobbat sent, stressat som fan för att bli klar i tid, och lite vin så åkte vi..siktet var Söder, men klubben vi hade tänkt var hyrd för nåt annat skit än vad vi var ute efter... så hörde ryktet om att det skulle vara Hard Rock som hade den klubben vi letade efter....fel det med! jaaa men Fashing går aldrig fel på fredagar tänkte vi....men det var stängt...... så vi åkre hem, surade lite över våran misslyckade kväll och bestämde att hoppet om Sthlms nattliv ligger i våra händer.....
Nån som orkara vara med och arrangera klubb?
Inget löjligt trams och låg åldersgräns, här pratar vi om hardcore dancehall, reggae, möjligtvis hiphop och skön stämmning!
Vi får ta tag i det snarast, annars verkar det som att Sthlm har gått och dragit nåt gammalt över sig....


Nehh nu ska jag sluta babbla och gå och väcka några gamla tanter


Kommentarer
Anonym

Hej är det inte jobbigt att jobba natt?

2007-11-25 @ 07:25:04
URL: http://sjukdom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0