jag tror jag dör av uttråkning!

jobbar..eller har rast egentligen och fastnade framför datan..jag vet...nörd....men vad ska man annars göra på rasten? jag är så utråkad av allt, hela sverige och att den snö som kommer regnar bort lika fort! Fan mer ångest får jag när jag tänker på att förra året den här tiden var jag i soliga jamaica.....missade heeeeela den äckliga hösten och halva vintern det var så skönt så skönt....  men men, jamaica kommer få vänta ett bra tag till innan jag kommer tillbaks, även om baby faktiskt är jamaican.... men jag är lovad en semester till valfri ö i karibien förutom jamaica haha.....

annars är jag överlycklig över mitt nya jobb som jag början den 7 januari för att jobba kvar här på den skruttiga ålerdomshemmet blir man mer eller mindre knäpp av..fast man blir väl som man umgås antar jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0