vinterENERGI

jaaa men I get it, det later lite som ett skamt..fast det ar sa sant, jag far massa extra energi nar det ar sno ute! Nu ska jag val inte overdriva heller det tacker ju precis bilarna och knappt marken men det ar en bra borjan...
jag hade sjukaste grejjen for mig inatt, fattar fortfarande ingenting och min kara rumskompis verkade tycka att jag var skummare an vanligt nar jag berattade...jag var vaken i stort sett heeela natten, sittande i min sang och forsokte overtala mig sjalv att inte sova...neehhh for jag fick for mig pa nat jobbigt undermedvetet vis att jag skulle kunna vanda pa dygnet...sen nar jag sag pa klockan att den var runt 7 imorse..sa slappnade jag av och somnade. Hele grejjen ar bara sa konstig att jag undrar om jag ens ska skriva med det eller bara latsas som ingenting och move on in life...fast jag ar lite nyfiken pa varfor jag ens kom pa tanken?

annars da....har i stort sett inte gjort nat alls idag, var ledig fran jobbet, vaknade sent tack vara min skumma natt, var ute och gick en langpromenad med pumpande dancehall i min kara mp3, riktig energikick! sen hem och gjorde lite situps och rumpovningar..har ar det allvar som galler, battre att gora lite om dagen an inget alls!
Att trana ar verkligen nat som gar i perioder i mitt liv och just nu ar det inte det jag prioriterar mest. tyvarr. och stackars min pojkvan. han ar verkligen det har underbara exemplet av manniska som kommer fortsatta saga att jag ar den vackraste i varlden aven om det var sjukligt langt fran sanningen. Nehh jag ska ta tag i att trana mer for jag har ju lovat mig sjalv att alltid vara en san som haller mig i form. Nyars lofte i forvag, nr 1.

nu haller jag pa att skriva en liten lista...som antagligen kommer bli valdigt mycket langre an jag trodde fran borjan, innehallande allt fran vad jag behover kopa narmaste tiden till vad jag ska ge till vem i julklapp. jag alskar att gora de har listorna, och jag tycker det ar barnsligt kul att leta efter de perfekta julklapparna till familj och vanner. detta ar kommer det bli lattare an vanligt da jag aker veckan innan jul for att fira i NY med min baby och hans familj och vanner, vilket gor att min kara familj far vanta tills i januari med att fa sina julklappar...som jag sjalvklart kommer shoppa i NY...spannande spannande!


Kommentarer
linda

vad knäpp du är.. haha! Jag har väl inte direkt försökt.. men för ett tag sedan satt jag sent in på natten o funderade på samma sak.. att vända på dygnet! men njaee.. Inte att föredra kan jag tro!

2007-11-15 @ 16:29:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0