118118=idioter over again....

Isa - jag behover ha nummret till K2 i Sthlm, pa soder...
118118 - Stavar du det K tva?
Isa - neh, K och sen nummer 2. Vet du, sok pa Kings Town ist....samma sak
118118 - Hur stavar du det?
Isa - King som kung....town som stad....
118118 - vart skulle det ligga, i city? Det finns inget dar.
Isa - Pa soder....
118118 - jaha........... njaeee.....okej jo jag hittade!

BINGO och 1 poang till 118118!
Har de inte betalt for att ge dig information?
Alla kan val soka pa internet sa jag forstar inte vad problemet ar....
Jag far helt enkelt skylla pa hogsta chefen inom 118118 som bara anstaller inkompetenta javlar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0