alla onda ting är 3

1. Min jacka blev stulen från mitt jobb på cafet....
2. Min kamera  "försvann" från min väska.
3. Jag hade beställt en skitbra present åt baby till hans födelsedag. Den levererades aldrig. Företaget har redan dragit pengarna från mitt konto, men påstår att de inte har gjort det.

Hoppas det vänder nu så jag får lite flyt i vardagen igen. jag är så trött på allt skit och alla människor.

Det enda positiva är vad jag får tillbaks på skatten...mer än vad jag förväntat mig!

Jag kanske är lite extra gnällig för att jag är sjuk...

image73





Kommentarer
Hannah

Vad var det för en bra present? Nu är nödvändigtvis din o min baby inte alls speciellt lika, men jag har oxå en birthday coming up o absolut ingen som helst idé om vafan han ska få...:( Jag kommer alltid på en massa bra saker när det INTE är födelsedag eller jul, o så gör man slut på idéerna i förtid...
Hoppas du får resten av trökigheterna fixade, att pengarna kommer tillbax från det där företaget tvivlar jag inte på, sånt går ju att bevisa o då har dom inget o sätta emot. Lycka till!

2008-04-15 @ 13:14:51
URL: http://vinstlott.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0