gympa & blondinbella

kom precis hem från ett pass på F&S, känns alltid så skönt efter man är klar och har duschat och allt.
Jag är väldigt inne på F&S - jag fattar inte varför folk klagar så mkt, jag skulle aldrig gå till exemplevis SATS och träna...jag vägrar att klä upp mig i matchande kläder, sminka mig for att se snygg ut när jag tränar - hellre kör jag 100% i urtvättade mjukisbyxor med pensionärerna som skiter i om jag är osminkad. Snygg kan jag vara alltid annars och vältränad blir man ändå =)

image66

oh by the way, på väg till F&S mötte jag på "en kändis" nämligen tjejen som alla älskar att hata...Blondinbella och (antagligen) hennes pojkvän..jag hoppas nästan att det inte var han som hon klängde på - så kanske det snart blir lite drama och action i bloggvärlden.........




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0