MÅNDAG!! =)

jaa men det är första gången på länge jag längtat till en måndag - idag ska jag och ida shoppa! =) ska bli så skönt att få lite nya sommarkläder. Har spanat på internet lite efter klänningar från Gina och så, får se vad som finns. Kunde inte låta bli att glida in på Forever21 och Charlotte Russe hemsida också, finns massa vackra kläder som jag vill köpa när jag kommer över till baby igen!
längtar.........

Ska försöka hem och sova lite innan kl 13 då kommer tydligen rörmokare! (Tack Ida för den underbara planeringen av tid då jag jobbat heeela natten..........)


Natten har gått fort - som vanligt - nu för tiden.

jag har en konstig känsla i magen.......
....jag tror ändå (fast jag har längtat efter våran shoppingdag...) att  nånting jobbigt kommer hända idag.
en känsla bara som jag inte blir av med! Som att jag är orolig och inte kan slappna av.......
........hoppas jag får ro att sova några timmar iaf.........


snart dags att gå hem, 2 timmar kvar bara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0