underbara!

tack alla för mina fina sms, voicemails and telefonsamtal idag! Ni gjorde verkligen min dag - uppskattar varenda liten sång på mobilsvaret =)

Sov som en sten hela dagen idag till kl 17 - så skönt. Jag var verkligen helt utmattad så behövde sova ut ordentligt.
När jag vaknade hämtade jag ut mitt paket på posten från baby som alltid är right on time.... när jag skickar grejjer tar det flera veckor och inget kommer i tid, men han skickar saker och de finns på posten på exakt rätt dag..fattar inte hur han lyckas.....
iaf så hade han skickat mig en ny kamera! Så glad jag blev.....exakt lika som min gamla (som det idag var exakt 1 år sen jag fick..av honom....) så jag behövde inte krångla med att lära mig nya grejjer eller så - bara att börja fota!
Han hade också skickat det första vinlgaset i en serie jag tjatat om hur länge som helst (serier heter Lolita, lägger upp bilder när jag kommer hem...) så nu ska vi börja samla på våran första gemensamma grej......=)
Självklart lite gulliga kort och brev så jag fick gråta lite också.... han är verkligen den underbaraste! So in love....

Nu är jag på jobbet igen....
verkar bli en lugn natt igen, och min näst sista på detta skift.....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0