verkligen på tiden....

igår natt hade jag så mkt jag ville skriva av mig, men då vägra bloggen funka.... as a matter of fact - har den inte legat nere 2 dagar?!? Dålig stil...

Klockan är redan efter 4, natten har gått så fort.
Igår kväll släpade jag och Ida oss till F&S igen för att ta tag i våran träning, det var superskönt när man väl var klar =) Sen har jag känt mig piggare på jobbet också så det är ett stort +!

Är skitarg på min värdelösa chef på cafét, han har lyckats slarva bort min schyssta vita/silver jacka som jag köpte i Jamaica, och vägrar ersätta mig för den.... har vart sur i några dagar men nu har jag gått över till att smida planer för att lura fram vem som snott den....jaaaa det är nån jag jobbar med på cafét eftersom jackan låg på en plats bara vi har tillgång till....
så nu blir det lite action - Isa goes privatdetektiv!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0