1 thing down

okej då, av de 2 jobbiga grejerna i livet jag har fått dragits med den senaste tiden har den ena siatuationen ändrats. Det känns bra - Im happy for me - men A du vet att det stör mig att du inte klarade dej ur det lika bra (än...). Jag hoppas du vet att i rättegången kommer jag vara ditt stöd och påpeka hur manipulativ han är....
Det kommer bli bland det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv - sitta mitt emot en av mina f.d bästa vänner och vittna mot honom. Ord mot ord. Jag vill inte träffa honom - han försökte förstöra mitt liv. Som tur var ansåg åklagaren att jag var mer att lita på och bestämde sig för att inte åtala mig. Somedays I feel blessed.
Det betyder att jag inte behöver oroa mig för att jag blir oskyldigt dömt och aldrig kunna få ha mitt amerikanska visum.

Det betyder att jag kan stryka en grej från listan på saker att oroa mig för innan jag flyttar till baby.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0