Fredag?

är sjukt trött, har inte sovit bra alls idag, några supertrevliga byggjobbare tyckte tydligen att det var en bra id'e att hissa upp sig utanför våra fönster och borra och hammra i huset just idag när jag ska sova..... men jag har min Pepsi så jag håller mig vaken =) förhoppningsvis................
Sitter och planerar vilken mat jag och Josie ska laga imorgon, det behövs en kväll med tjejsnack och då tillhör det faktiskt att man ska laga värsta middagen, visst Juicy...kyckling tortilla maybe baby?

Har lite oro för min kära pojkvän som stressar runt som en virvelvind och planerar allt med huset, försäkringar, semestrar, jobb m.m och sen helt plötsligt kommer på att han ska köra party party i helgen.
När baby säger party menar han party. Hans vänner flyger in fran Atlanta ikväll, och de har planerat fester och caribbean carneval i Brooklyn tills på måndag natt (tisdag morgon..?) Fan att jag missar den! Thats the time of the year, tro meeeeeej..har haft så jävla kul där.
Bjuder på lite bilder från back in the days...Enjoy!

  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0