In the middle of the night......

folk festar, folk sover...
not meee!
jag jobbar som vanligt. Fast jag har gott sällskap så det är bara kul ändå.
Fick veta av baby att vi ska spendera julen i Florida i år, kommer bli skönt...har alltid tyckt att massor av snö hör till julen (jaa jag är från norra sverige...) och klagat så fort det inte snöat, men för baby kan jag stå ut med sol och stränder på jul också.....=)
Längtar faktiskt......... dricka glöggen kall med massa is ist för madel och russin kanske?




Kommentarer
linda

vad härligt det låter :)

2008-08-16 @ 19:21:01
URL: http://metrobloggen.se/lindalina


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0