tillbaks i stan

jobb imorgon, känns hemskt faktiskt...sen jag sa upp mig har det blivit jobbigare att verkligen gå till jobbet - fast jag trivs...
dessutom känner jag mig inte helt okej efter operationen än, men det är bara att suck it up.
Saknar baby och det skulle vara 10000000 gånger lättare om han var här. Allt skulle vara lättare i livet.
I cant wait....

min data är segare än vanligt och som straff har jag bestämt att den inte får flytta med till the big apple.

Nu blir det TV (project runway om Ida får bestämma, X-men om jag tar TVkontrollen.....) och sen sova. Hela kvällen har gått sakta och jag känner mig superseg.

Countdown Status: 1 månad & 2 dagar


Kommentarer
madde

om din dator ska stanna i sverige kan den få bo hos mej.. jag behöver en..

2008-08-28 @ 16:40:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0