utmaning!

Jag blev utmanad att fylla i denna...

Tre saker jag gör när jag vaknar:

Kollar igenom missade samtal och meddelanden
Lyssnar om jag är ensam hemma
Tittar upp på de vackra bilderna av baby.....

Tre saker jag måste ha under dagen:
Mitt läppglans
Musik
Lite tid för mig själv

Tre personlighetsdrag på mig:
Positiv
Envis
Omtänksam

Tre saker jag ägnar mig åt:
Jobbar...för mkt tyvärr....
Lyssnar på musik..cant live without it
Pratar i telefon

Tre saker jag är rädd för:
Sprutor och nålar
Att mina nära och kära ska råka illa ut
Att jag kanske prioriterar fel saker

Tre saker jag drömmer om:
Kärleksfylld och lycklig framtid
Att få lära mig så mycket som möjligt om livet
Kunna prata flera olika språk flytande..........



Alright then..jag utmanar LINDA! såklart! =)



Kommentarer
linda

hahahaha... jag som hatar dessa frågeställningar!!! eller hatar gör jag väl inte, men... va fan... okejrå... det kommer det kommer... :)

2008-08-06 @ 10:10:39
URL: http://metrobloggen.se/lindalina


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0