Vilar efter min operation

Är hemma hos familjen och vilar upp mig efter min lilla operation igår. Fick en tid mkt fortare än vad jag var beredd på, och hann inte ladda upp mig mentalt, men allt gick bra. Min stora panik var ju kanylen de skulle ge mig narkosen med (sprutfobi som jag har....) men det gick överförväntan, det blev inga löpningar i korridorerna när de jagar mig med sprutan i högsta hugg (kan bero på det lugnande medlet jag fick dricka...)
Jag hoppas att this is it och att jag slipper göra om det igen, för det är allt annat än skönt efteråt kan jag lova...
Men nu är jag back on my feet efter att ha sovit bort hela dagen igår och hela natten och helt plötsligt har jag klarat av båda mina jobbiga saker jag fasat för innan jag flyttar. Im proud of myself.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0