Business woman:

Idag fick jag antligen hem mina fina visitkort for de tva foretga jag jobbar med, RepJA och Gomidesign. Ni vet (antagligen forhoppningsvis) redan vad RepJA ar, om inte kolla on the #1 clothingline har, eller let me know sa fixar jag ett bra pris pa din bestallning!


Gomidesign ar for visitkort, hemsidor, posters - i stort sett alla slags reklam du kan tanka dig, och billigt ocksa! Om du behover nagot for ditt foretag eller kanske hjalp att designa en logga eller printa nagot sa kan du kolla in har eller sjalvklart prata med mig sa fixar jag en bra deal!



(For er som inte har mitt nummer men behover det - maila, okej?)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0