Cookies!

Jag har bakat hela eftermiddagen...havre & russin kakor, och en kanel - sockerkaka ( som blev katastrof, sorry mormor! ) och lagat kyckling och pasta med chili / paprika / vitlok och tzatziki till det, riktigt lyckat faktiskt.
Det var Kev som ringde och "baby remember the cake you made last summer when you were staying in Massapequa...?" Vaaaa hur kommer han ihag det, jag bakade inte ens den till honom da han vara bara med som "smakprovare", men tydligen har han bra minne and I dont...men vi kom iaf fram till att det maste vara kanelkakan han pratar om...och sa vart det knas..men, men....det ar ugnen har med graderna i Farenheit ist for Celsius som fuckar upp det for mig fortfarande.... jaja men oatmeal & raisin cookies far han iaf - hans favorit... de ser lite bleka ut pa bilden hehehe men jag kan lova att det var goooooda! =)




Vi sitter och kollar pa TVn fran Rockafella Center, de ska tanda den jattestora granen strax... lite julstammning....sen om 1 timme blir det Victoria Secret's fashionshow.....ett maste att se den varje ar!

Det ar onsdag, redan! Jag fattar ingenting - tiden gar sa javla fort! Imorgon har jag tid att fixa mina naglar sa det ska bli skont att fa lite ordning igen, fa fina kvinnliga hander igen....





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0