Dagen innan jul!

Hej alla, GOD JUL till er...ni firade ju jul idag, men for oss ar det imorgon som galler. Det har varit en galen dag! Jag hade lakartid imorse for att ta 2 sprutor till, dels Gardasil som ska skydda mot livmoderscancer, och en till vaccination som jag tydligen inte hade sen jag var barn... Ont som f#n gjorde iaf Gardasil och det varker riktigt mycket fortfarande! Men absolut absolur rekomenderas till alla unga tjejer! Jag vet hur jobbigt det ar att ga igenom alla oroliga dagar och veckor nar man har cellforandringar och inte vet om det ar cancer eller inte...... hur som helst - nu blev det lite seriost har - pa julafton och allt... men det ar en viktig grej att tanka pa!
Efter det (och ja, jag brakade om att ta sprutorna den har gangen ocksa...,) sa hamtade vi upp lilla Kristine och akte hem och bakade cupcakes och kanelkaka. Svarmor lagade mat och fixade hela dagen sa det var trangt varre i koket.
Nu slar vi in paket och myser med kinamat =)

Hur var eran dag? Vissa av er har jag tankt pa sa mycket idag - jag saknar er otroligt mycket! Men om allt blir om vi vill sa ses vi i Juli...ooooppppss - you didnt know that huh?! That's right, vi ses snart! LOVE


  (lakarmottagningen dar jag trode jag skulle do pa sjalvste julafton....hehe)

(My Christmas cupcakes)

  (mina presenter =) "cause I've been a good girl"....I wish, hehe)





Kommentarer
josie

god jul gumsan!fick du mitt txt..flt att jag ej ringde..allt vatt stängt så ha ej kunnat köpa kort=(

ha du haft en bra jul? fick oxå en laptop=) hehe en mini....snart snat..mindre än 2 veckor kvar..kan du fatta=)

cs snart pumsan..love u puss.puss...fin pyjamas förreste=)

2008-12-26 @ 13:17:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0