Fobi!! =(

Jag fick nyss veta att jag maste gora en full halsokontroll innan mina papper kan ens bli tittade pa....*suck* men det ar val helt okeeeeeeej tankte jag. I WAS WRONG. Nar jag borjade lasa papperen sa fick jag halvt ♥-attack och dog nastan. Jag maste gora alla mojliga undersokningar du kan tanka pa, ta blodprover for alla konstiga och hemska sjukdommar som jag vet!
Okej - om ni inte kanner mig sa ska jag beratta hur Isabelle ar som person: glad men lattirriterad, karleksfull och galen, pratar for mycket ibland och for sallan pratar hon for lite, och frukansvart radd for sprutor. Neh det ar inte ens raddsla - det ar fobi pa hogsta niva!
Jag grater, springer, skriker, hyperventilerar och skakar bara jag kommer till en lakare och vet att jag ska ta spruta. Nar han val tar fram den (och jagat ifatt mig, och skrikit tillbaka till mig) sa kan jag mycket val svimma. Det har hant.
Sist jag fick en nal i armen nar jag skulle opereras gick det ganska bra. Jag kande det inte alls (painkillers och bedovnings salva) och jag kunde inte springa ivag (pga lugnande medel). Det ar precis vad jag vill ha, just what I need.........

Sa peppa upp mig nu att jag kan gora det har for annars vet ni att jag ar pa nasta plan hem (oooh det later ganska lockande nu faktiskt...da slipper jag ta alla blodprover......)


Kommentarer
linda

Usch då... men det går bra!!!! Klart du klarar det ;) kram

2008-12-17 @ 22:39:09
URL: http://lindalina.blogspot.com
Jennie

sv, ja Victoria's secret luktar riktigt gott med, har ett body spray från dem :)

2008-12-17 @ 23:24:22
URL: http://unreal.blogg.se/
Pappa

Hej där gumman!

Oroa dig inte ..... att ta dessa prover är inte hälften så ruggigt som när du piercade dig. Du klarar det lätt som en plätt

2008-12-18 @ 16:33:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0