Fredag (igen...)

Inte for att det spelar sa stor roll om det ar vecka eller helg - det kanns som samma hela tiden tycker jag.
Kev ska jobba dubbla pass idag sa han akte nyss, men kommer inte hem forens efter 8 imorgonbitti.... kanns som en evighet tills dess. Jag fuderar pa vad jag ska sysselsatta mig med hela dagen, jag har en liten lista men det verkar sa jobbig!

* Stada koket och badrummet (= samla pluspoang hos svarmor...)
* Ga till posten och skicka ivag julklapparna som ska hem till Sverige (obs! regnar ute...)
* Stada varat rum, det ar ju trots allt fredag.....(fast det kan jag lika garna gora imorgon for Kev kommer anda sova hela dagen)
* Sortera min garderob. Rensa. Fixa. Jag kan knappt stanga den nu.
* Ringa mormor! (den enda roliga pa min lilla lista - det ska jag broja med!)

Sen har jag tva sma lappar fran min man....pa den ena star det "please baby, pretty please make me som cookies. Be careful with the oven" Okej, det ar ganska kul att baka.......
Pa den andra star det " Dont be a punk, keep playing the game" Igar kom nat nytt skit ut pa playstation3, jag tror det heter Home... typ som The Sims var forut...man bygger sin egen person, sen sin varld men man gor det online pa sitt playstation... det var kul ett tag - vi var vakna till 5 imorse och lekta med det ar, men jag har trottnat nu. Jag ar inget technic-freak som han ar.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0