Go' natt!

Helgen ar typ over - sondagar raknas inte...om man kollar i en kalender eller almernacka har sa borjar veckorna med sondagen. Lordagen ar den sista dagen i veckan. De ar valdigt bakvanda har ibland. Som att skriva datum med manad / dag / ar - makes no sense! Dagar ar ju det forsta man raknar, sen manader och sist ar - precis som vi har det hemma. Hur man raknar ut langd och vikt tanker jag inte ens ga in pa for de har valt ett system somn ar mycket mer invecklat an att x 10. Simpelt och bra har vi det hemma i Sverige.

Vi har precis kollat klart pa The Incredible Hulk har hemma, den var helt okej men verkligen inte min sorts film (men tydligen ska man kompromissa i aktenskap och ibland later jag mannen vinna...)
Nu ska jag sova, maste upp tidigt imorgon. Smarta Kevin har tagit pa sig ett helt dagspass pa sitt gamla jobb sa maste vakna och sparka honom ur sangen.

Hoppas ni haft en underbar helg!
..och grattis till Fia som fodde sin lilla dotter California imorse...massa kramar!
Lots of Love






Kommentarer
Söderlund

Jag håller med dig!

Söndagarna räknas inte.



Mest en seg dag som "bara finns".

Men det förstås, ledig är man :)

2008-12-28 @ 07:35:21
URL: http://robinsoderlund.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0