Ingen hundvalp?

Maste bara avreagera mig lite, vem kunde ana att drommar var sa viktiga for beslut man ska ta senare i livet?

Baby dromde nat hemsk inatt, jag vackte honom i panik for han slog vilt omkring sig, hyperventilerade och var helt genomsvettig (eftersom nan javel kommer forsoka kommentera att det beror pa att vi nyss forlovade oss - sa sager jag det forst hehe)
Han var tjuring hela morgonen sen, men ville inte saga vad det var for drom han hade.
 
Nyss fick jag ett meddelande att det ar verkligen over hans doda kropp att jag nansin far en liten hundvalp, och om han nansin borjar vekna for mitt tjat ska jag paminna honom om den vita hunden som var bunden bakom huset dar den lilla pojken sprang och lekte med en kniv. What ?? Han sager att han dromde att han blev jagad av nan heroinpundare som skulle kasta honom i havet sa han drunknade.

I hela den har skruvade drommen var det alltsa den vita hunden han var radd for! Inget konstigt med att barnet lekte med en kniv eller att pundaren hellre skulle dranka honom an att hugga honom med en spruta eller sa....oh no, oh no....
 
Vad ar det for vekling jag ska gifta mig med, en liten hund har val ingen dott av?



Kommentarer
Hannah

Klart ni ska en vovve! Hade jag bott i USA så hade mitt hem varit överfullt med shelterdogs som ingen velat ha.....det har kansk inte varit hållbart i längden, men jag hade nog försökt.

Är du hundintresserad förresten??

2008-12-06 @ 12:57:47
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0