Lat.

Jag gick precis upp ur sangen...eller vi rattare sagt. Kevins alarm gick pa kl 9 imorse men han snoozade, sen kopplade han ur telefonen som alltid ringer non-stop.(faktiskt har jag aldrig hort en hemtelefon ringa sa hysteriskt mycket som den har hemma gor...fran 7 - 22, varje dag) och sen somnade vi om.
Vi var vakna till efter 4 inatt och kollade pa gamla filmer som han laddade ner pa sitt playstation.....de var klassade som skrack nar de kom ut for ca 15 ar sen - men jag skrattade igenom hela filmerna, de var sjukt lojliga.

Jag ska bara vara hemma idag..ta det lugnt....tvatta, stada lite kanske. Kolla pa nan film.
Leva livet som uttrakad helt enkelt.
Jag undrar vad alla andra gor...?

Det kanns som en stor lattnad att brollopet antligen ar over, men samtidigt sa gick dagarna innan vi gifte oss sa fort! Det ar det jag behover- lite tempo i vardagen! Swiiiicssssssh! Sa ar det nasta vecka liksom....
Nu har jag iaf en riktig countdown att leva efter: Inom 70 dagar ska jag ha fatt mitt arbetstillstand. I can't wait.





Kommentarer
linda

Fina ni är! :) Vad skönt att kunna börja jobba sen. Ta hand om dig. kramar

2008-12-10 @ 18:51:56
URL: http://lindalina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0