My life, my life

Jag vet ju djupt inne i mitt hjarta vad som ar ratt. Det har verkligen hjalpt mig att prata ut med mina underbara (kan inte saga det nog manga ganger) vanner! Ni ar ett helt fantastiskt stod och jag kan inte forklara hur mycket ni betyder for mig!
Hur jobbigt och hur handikappad jag an kanner mig av att bara doda tid hemma i huset - sa maste det komma en andring i mitt liv. Jag maste vanta ut tiden. Gomma passet och sparra alla sidor som saljer biljetter. Jag vet att jag inte skulle vara lycklig hemma i sverige igen heller - inte utan the love of my life. Sa jag ska kampa pa. Bli annu battre pa att sysslesatta mig.

Imorgon kl 3 p.m blir jag Mrs.....




Kommentarer
Hannah

Jaaaa!! Bra val, grattis gumman!

Allt blir som det är tänkt, det är redan uträknat ;)



Skynda dig o släng in bilder på det hela sen.



Tänker på dig imorrn (idag)

2008-12-07 @ 11:40:38
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0