Natt..

Lordag natt...vi har varit hemma hela dagen och bara slappat...stallt fram julgranen, stadat och julpyntat. Jag bakade nya russin & havre kakor och sa har vi spelat playstation... vi var pa bio (The day the earth stood still) - den var braaaa faktiskt, fast jag inte alskar sci-fi filmer, sa maste jag ge den bra betyg. Sen vi kom hem hamnade vi framfor Tvn, vi kollade pa Hancock med Will Smith, helt okej men jag fastnae inte riktigt for den...men Kev och Liana tyckte den var super sa det kanske bara ar jag som inte var pa ratt humor...
Nu ska vi iaf ga och sova, jag ar jattetrott.... imorgon blir det party party vi ska in till Manhattan och festa....ska bli kul...
Hoppas ni alla sover gott, massa kramar till er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0