On my own

Idag har jag haft ett litet aventyr. Jag skulle ta bussen till narmaste galleria och handla klart mina julklappar till min familj. Det ar dags att borja skicka hem dem nu... Det kanns lite som att jag bor langt ute i bubblefuck typ, men det ar nog inte sa farligt.
Det tog 10 minuter att ga till bussen, 18 minuter till gallerian med bussen - och pa vagen passerade jag 1 stor biosalong, 2 skolor som jag vet har kvallskurser och massa restauranger. Med en enda buss - kan ni fatta? Om jag borjar aka runt med alla andra miljoner bussar har sa kan jag sakert ta mig vart jag vill! Yeeeaaheyyy!
Tva samtal pa mobilen och ett sms om varfor jag tar bussen nar nan kan kora mig, jag ar tydligen helt galen....
Sen fick jag skall av svarmor nar jag kom hem for att jag "running the streets" nar det ar morkt ute. Sa mycket for att vara sjalvstandig.....
Men nu vet jag iaf det, jag kan aka och shoppa nar jag vill.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0