Ovanlig musikmix:

Tank....

Celine Dion, Brandy, Ding Dong, Mariah Carey, Sean Paul.....


Det ar precis sa det later hemma hos oss just nu.

Okeeffe har nan skum ide for sig att det kommer bli ascoolt att gora nagot helt annorlunda...
Oh yeeeess boy annorlunda it is...


Bullet Bullet! - Have you ever loved somebody so much that it makes you cry, have you ever needed somthing so bad
you can't sleep at night - Bum Bang Bang!Have you ever tried to find the words but they... -  Ah so yuh wanna live? -
.....But when you touch me like this, and when you hold me like that, I just have to admit that it's all coming back to me -
Ey you, you over there! I'm talking to you! - Freeeeeedem squaaaaad!



Kaos i min hjarna - jag forsoker faktiskt koncentrera mig! Men jag vet vad han vill - han tycker jag ska sluta plaga mig med att jobba over datan nar jag egentligen vill ga ut och leka i snon, speciellt nu nar hans dotter ar har ocksa.
Jag och lilla Kristine skulle ha askul med att gora en snogubbe..... I want to, I want to.... bara 30 minuter till med emails sen blir det dubbla trojor och vantar och kasta mig ut i snon! Yeeaayyyyyy!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0