Playtime!






Jag var ute och lekte med lilla K i snon tidigare idag, jattemysigt var det =) Vi gjorde snoanglar, en snolykta och saklart en liten snogubbe. Han fick tyvarr inget ansikte men 2 pinnar stack vi i som armar tillslut iaf. Jag vet inte vad det ar for fel pa folk har hemma men alla som kommit hem idag harborjat med att saga att det ar den fulaste snogubbe de nansin sett.... tack for den! Vi forsokte iaf - det var mer an de andra gjorde =)
Svarmor var imponerad over snolyktan - de har aldrig gjort sanna innan och undrade hur jag lyckades fa den att halla sa bra... ja va ska man saga - SVERIGE vs. JAMAICA i snosporter kanske inte ar sa himla mycket motstand...fast man ska inte domma ut dem - ni har val sett underbara Cool Runnings fran 1993, en av mina absoluta favoriter nagonsin, fruktansvart rolig film...
"Nuff people seh dem cyaant believe - jamaica we have ah bobsledge team.."




Kommentarer
josie

jag gillar eran snögubbe iaf=)hehehe

aah de e ju våran film fan...fridhemsplan och äppeljuice och cool running=)...den låten asså..fan msåte se den filmen igen=) d gö vi nä jag kommer tillbaka=) done deal?!

2008-12-20 @ 12:02:57
URL: http://josiestrip.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0