Sallad, eller inte sallad?

Nar jag ar hungrig sa funkar min hjarna mycket battre an vanligt - jag far helt plotsligt massa underbara ideer!
Ni vet i alla Iphones sa finns det en funktion som gor det latt att hitta vilken restaurang man ska ata pa. Man skakar telefonen och det valjer slumpmassigt ut en restaurang / fastfood dar man kan ata. Men nu ar det sa att varken jag eller Kev har Iphone...

Isa -  Do you wanna starve?
Kev - What?!
Isa-  Doyouwannastarve.com. If you dont wanna starve, that is....
Kev - What?!
Isa - Yeah, a website just like the function in the Iphones. That's what I'm gonna start. Do you wanna starve? If not - go to my site and I choose the place to eat for you. The time it takes for us to decide where to eat makes me starve already! Do you want a salad?
Kev - Salad pisses me off!
Isa - Alright, we are both hungry, let's go get some chicken....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0