Sista veckan....

..eller sista dagarna av 2008. Det kanns riktigt skont. Jag tror aldrig jag har haft ett ar som sa mycket daligt, och sa mycket bra har hant pa samma gang. Forvirrande.
Jag ser fram emot 2009, jag hoppas och verkligen tror att det kommer bli ett battre ar. Jag har en del saker att se fram emot, men jag vet att det kommer vara mycket jobb med att kunna na malen for 2009:

1. Borja jobba igen. Skaffa ett jobb som jag verkligen alskar. Igen. (Sign, I miss you guys ♥)
     (ASAP. Nar papperen kommer.....)
2. Kopa hus med baby. Och garna det huset vi ville ha fran borjan, som fortfarande ar tomt...
    (Senast Mars)
3. Ha 2 nya brollop. Ett i Sverige, ett i New York.
    (Juli / Augusti)
4. Ta mitt korkort har. Well, I'm on it, men maste ova lite mer innan testet...
     (Senast April)
5. Plugga upp ett till sprak. Italienska? Franska?
    (Senast December)
6. Lara mig laga Oxtail och Currygoat. Aven fast jag sjalv hatar det och vagrar ta i det sa ar det baby's favoriter.
   (ehm.... det kan sakert vanta till 2010....)

Vad har alla andra for mal infor 2009? Nu nar jag laser listan kanner jag mig ganska stressad... men det gar sakert...

Vad jag gjorde under 2008:

* Borjade jobba med alla underbara manniskor pa Sign. Alskade det jobbet!
* Reste fram och tillbaka Sthlm - New York 3 ganger. Fick besok av baby 2 ganger.
* Gick igenom 6 polisforhor och 1 rattegang pga idiotiska personer jag trodde var mina vanner.
* Forsokte ta mitt korkort med misslyckades...Oooops..
* 2 hemska lakarundersokningar och 1 operation pga cellforandringar.
* Flyttade till min alskling i New York.
* Forlova mig och gifta mig.

Det later anda som jag hunnit med en del detta ar...men....wish me better luck next year...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0