Snabb update!

Heeeeej!
Det ar dagen innan julfton for er, men 2 dagar kvar for mig... jag haller pa att sla in julklappar som en galning! Jag har inget emot det, jag gillar att gora fina paket...det tar bara san javla tid! Och armen gor ont fortfarande ocksa. Svullen och jobbig, men det gar over... imorgon blir det sprutor i andra armen sa pa julafton kommer jag vara mer eller mindre handikappad!
Imorse nar vi vaknade akte vi till Ihop - international house of pancakes och kakade frukost. Gott! For forsta gangen bestallde jag "svenska" pannkakor med lingon till, det var okej - men absolut inte som hemma!

Vad har ni for er dar hemma? Jag vet att J & J akte hem till Smaland igar, och Ida akte norrut....det kanske inte sa sa manga kvar i Stockholm nu innan jul?

Hur som helst - maste sla in alla presenter nu innan folk kommer hem fran jobbet.....
Lots of Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0