Stormen innan lugnet?

Jag och Kev borjade braka redan igar kvall, och det haller i sig an....det ar skitirriterande for egentligen har vi massor att prata om just nu, en hel del vi maste ga igenom.... imorgon ar det rehearsal infor pa sondag, och vi har inte ens valt ut "varan" sang an, ingen har hamtat ut vara klader fran kemtvatten och ingen har valt ut vilken psalm som ska spelas = vi ar ganska fuckade..... prasten kommer inte gilla oss efter imorgon.

Det som ar extra irriterande ar att han enbart ar sur for att jag var sur. That's it. Jag har inte gjort honom nagot alls.... han ar arg for att jag vart irriterad pa honom och sa var allt igang liksom...

Himla bra att vara osams sista 3 dagarna innan man gifter sig............vi maste losa vara tjafs ikvall annars kanske det inte ens blir nat pa sondag..who knows...

Jag har iaf nyss kommit hem fran nagelsalongen - Svarmor hade bokat tid at mig hon tyckte jag behovde nya langa fina naglar nar jag tar hennes son fran henne...de ar faktiskt valdigt snygga nu - lagger upp bild senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0