Superhero girl?

Ni vet nar man har pa sig ett par strumpbyxor som ar javligt irriterande och glider ner hela
tiden sa man
far kampa och dra upp dem hela tiden? Nar jag var mindre och tavlingsdansade hade vi alltid trosor utanpa strumpbyxorna,
 bade for att de inte skulle glida ner, och for att det skulle se snyggare ut -
som om man naturligt
skulle vara sa brun om benen och glansig ocksa...?
Jag har kjol pa mig idag, och det ar vinter - sa sjalvklart har jag stickade strumpbyxor. De glider inte
ner for jag har ett par hotpants over dem. Det ar ju anda inget man ser under kjolen.
Om man inte lagger sig ner
....

Kev har skrattat konstant ser han markte det. Han undrade om jag ar kompis med stalmannen.
What can I say - det ar val dansaren i mig som lever kvar....





Kommentarer
Anonym

hahaha! sweet;)

2008-12-07 @ 00:34:40
Marina

hahaha! sweet;)

2008-12-07 @ 00:36:05
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com
Fia

skrattade åt din inlägg.. men du är inte ensam.. jag är likadan :-) Speciellt om jag har tunna strumpbyxor.. man slipper göra bort sig om man skulle råka sära på benen lite för mycket..eller ramla..haha!

2008-12-07 @ 01:18:24
URL: http://maximilian06.blogg.se/
josie

hahahah.ahhh antingen e du superwoman lr som du sa ..ligger dansaren kvar idig=)hehe..which i do belive is both=).

grattis mrs lewis..love u

2008-12-07 @ 23:16:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0