Sweet dreams....

Jag ska skynda mig att ga och lagga mig nu innan baby kommer hem. Alltid nar han kommer hem far jag massa extra energi - det spelar ingen roll hur javla trott jag var innan han kom hem... mystiskt det dar. Men idag ska jag forsoka somna innan han stampar in sa kanske jag har lattare att somna om sen...jag maste stalla om mitt dygn igen. Jag gar och lagger mig samtidigt som Kevin pa natterna (vilket ar mellan 3 -5, varje natt) och  da sover vi aslange pa morgonen sen, inte bra alls... fast galningen jag har till man skulle kunna vara upp och look all fresh klockan 8 igen - utan problem! Han behover ingen somn, och sa har han varit sa lange jag har kant honom. Vampyr. Har ni sett hans horntander eller?Plus att han hatar lok. Jaja - sanna saker ar for mycket for att bry mitt sota huvud med sa har pa kvallskvisten. Jag ska sla av TVn och somna till Alaine - love of a lifetime....

"Forever is not enough time to spend with you, I wanna love you longer....."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0