The best of 2008: musik!

Sa som Buju Bantons underbara sang "Driver" pa Taxi riddim 2006 gjorde folk galna har Movado - I'm so special (unfinished business Riddim) varit under 2008! Det ar verkligen en sang som spelats overallt av alla! Mataffarer, gallerior, caf'e, klubbar, en van sa till och med att hon hort den i vantrummet pa sjukhuset! Det visar pa att den ar helt underbar och valdigt catchy. Aven Serani - Play it straight pa samma Riddim har varit galet!
 
Sen Turbulence slappte sin sang You're the one pa Cloud Nine Riddim har jag alskat den, men detta ar blev den annu mer speciellt for mig da vi bestamde att ha den som varan sang nar vi gifte oss. ♥

Hiphop och R&B da...
som alla andra i varlden fastnade jag verkligen for T.I - whatever you want nar den kom ut, men tyvarr spelar radiostationer snabbt sonder bra musik, samma sak hande med T.I feat. Rihanna - live your life.
Annars ar min absoluta favorit T-Pain - Can't believe it, speciellt remixen med Kardinal Offishall och Lil' Wayne.

Ovrig bra musik 2008:
Lil' Wayne feat. Bobby Valentino - Mrs Officer
The Game feat. Lil' Wayne - My life
Ne-Yo - Miss independent
Ne-Yo feat. Fabolous & Jamie Foxx - She got her own Remix
Ron Browz feat. Jim Jones & Juelz Santana - Pop champagne
Kayne West - Heartless
Estelle feat. Sean Paul - Come over
Jazmine Sullvan - Bust your windows
Jah Cure - Green grass
LL Cool J feat. The dream - Baby
Alaine - Love of a lifetime
Sizzla - Most high
Melanie Hall - Somebody come get me

and dont even get me started on the dancehall....=)










Kommentarer
josie

du och dina musiklistor jämt=)hehe

jag älska den serani-play it straight låten..lyssna på den hela tin i min lill musikapparat=)

2008-12-17 @ 18:34:21
URL: http://josiestrip.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0