Today is THE day

Jag har fatt totalt dataforbud idag, det ar alldelens for mycket som ska fixas och jag ska fixas och alla ska halla pa sa mycket...men jag maste iaf fa uppdatera 1 gang =)
Jag vaknade av att svarmor kastade sig i sangen runt 8.30 imorse. Med kameran i hogsta hugg. Ni vet att jag inte ar overlycklig i att bli fotad innan jag hunnit vakna.
Nu har jag precis duschat, ska bli sminkad och haret ska fixas av Liana, kla pa mig och sen ar det dags!!!!!!!!!!!!

Det finns nagra personer jag onskar kunde var har idag. Pappa, mamma, M & A, Juicy, Ida, Jessie, Baby Z, mormor och farmor. Ni ar de viktigaste for mig! Love you


Kommentarer
Ida

hej gumman. ville bara säga att jag tänker på dig, idag när du ska gifta dig!!! love you! puss puss

2008-12-07 @ 16:42:12
Charlotte

Hej och Grattis! Jag önskar er all lycka och välgång tillsammans! :)

2008-12-07 @ 23:32:07
URL: http://lalalottiees.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0