hemska dag....

fan jag blir skitarg! Jag kommer hem från jobbet imorse (denna helg är de enda 2 dagarna när jag inte jobbar på mitt andra jobb också...) och vill verkligen sova....ni vet - man är så sjukt övertrött och vill bara  hamna i koma nästan...jag sover så dåligt! jag förstår inte. Jag vaknar varje timme och kl. 14.30 steg jag upp.
De andra på jobbet rekomenderade att ta ett glas vin efter varje pass för att varva ner.
Jaaa jag vet hur det är att jobba i restaurang branchen men ärligt talat så vet jag inte om det passa mig att göra så... efter varje pass på hotellet ta ett glas vin? kl. 8 på morgonen? Neeeeh jag tror inte det.
Måste komma på nåt annat.....

Så nu sitter jag här, har blandtat en stor kopp med Cappuchino och ska piggna till lite - dags för tvättid!

Ska försöka sova lite sen, måste ju vara pigg tills det är dags att gå på mitt pass igen...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0