min dag...

igar traffade jag en av mina vanner sen jag var barn, Martina, och vi hade nagra glas vin och babblade pa i tempo 180 som alltid nar vi ses. For det gor vi verkligen alldelens for sallan...och vi sager alltid att det ska bli skarpningen med det, men det blir aldrig det - men nu ska det fan tas tag i! Kanns sa kul att ha dej i mitt liv igen =)

Kom precis hem fran jobbet, idag har vi kampat med att lagga ut info och manualer i alla nastan 600 rum, och vi ar peppade till 1000 kan jag lova. bara 2 dagar kvar nu till the big day...........

har ni sett filmen "Juno"? Om den 16 ariga gravida tjejen....hade inte sa mkt forvantningar men det var faktisk ganska bra, och helt okej humor. Jag vart lite kanslosam i slutet av filmen men thats just me nu for tiden.
Rekomenderar iaf att ni borde se den!

image55


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0